تقسيم امتيازها ميان داماش و ذوب آهن
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 1:31 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ديدار تيم‌هاي داماش و ذوب آهن برنده‌اي نداشت.


عصر دوشنبه در آغاز هفته‌ي يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران، تيم‌هاي داماش و ذوب آهن در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به ديدار هم رفتند که در پايان با تساوي بدون گل، امتيازهاي بازي را ميان خود تقسيم کردند.

افشين چاوشي و عليرضا جهانبخش از داماش و پيام صادقيان از ذوب‌آهن اخطاري‌هاي اين بازي نه چندان جذاب بودند.

داماش با اين تساوي 11 امتيازي شد تا موقتا بالاتر از پرسپوليس در رده سيزدهم قرار بگيرد. ذوب‌آهن هم با يک امتيازي که از اين بازي کسب کرد، تعداد امتيازهايش را به عدد 10 رساند و موقتا در همان رتبه پانزدهم باقي ماند. با توجه به نتايج ساير ديدارهاي اين هفته ممکن است ذوب‌آهن به رده‌هاي پايين‌تر سقوط کند.

عصر امروز (دوشنبه) در ادامه‌ي ديدارهاي هفته‌ي يازدهم ليگ برتر، نفت تهران پذيراي تراکتورسازي تبريز است، آلومينيوم هرمزگان با فجرسپاسي روبه‌رو مي‌شود، مس در کرمان با ملوان رودررو است، استقلال در ورزشگاه آزادي به ديدار صباي قم مي‌رود و در اهواز فولاد خوزستان با صنعت نفت آبادان مسابقه مي‌دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان